środa, 29 maja 2013

Naturalne, ręcznie robione mydełko cynamonowe

Hej! Pare dni temu obchodziłam swoje imieniny więc była okazja na małe prezenciki ;). Jak każda kobieta mam zawsze w głowie listę rzeczy, które bardzo chciałabym dostać. Takie małe marzenia do spełnienia. Kiedyś miałam foszki gdy ktoś mi bliski nie wiedział co mi podarować, pytał mnie na 3 dni przed i ogólnie nie mógł wpaść na nic sensownego. Dodatkowo drażniło mnie to, że przecież ja często pokazuję jak mnie coś zachwyci więc nie można tego zwyczajnie zapamiętać :P ? Teraz już się tak nie wściekam... i radzę sobie z tym inaczej. No dobra wściekam się trochę :P ale poprawiam sobie nastrój tym, że sama też robię sobie prezent! O! Czy to nie genialne :)? Więc jestem zawsze dodatkowo zadowolona ;).

W tym roku na imieniny sprawiłam sobie naturalne, ręcznie robione mydełko :). Mydło zrobione jest z oleju kokosowego, oleju palmowego, oliwy z oliwek, cynamonu oraz cynamonowego olejku eterycznego. Ponieważ blog Pani Joanny www.mydlanaturalne.blogspot.com totalnie mnie zachwycił a mydełka, które tam oglądałam mną owładnęły nie wiedziałam, które wybrać! Wszystkie takie piękne ;), ich składy wręcz wymarzone, wybór ogromny. Długo nie mogłam się zdecydować, aż w końcu Pani Asia zadecydowała za mnie ;). Trafiło do mnie mydełko cynamonowe :).






Kupowałam je z myślą, że to taki mój prezencik na imieniny i ... paczka dotarła dokładnie w dzień imienin! Cieszyłam się oczywiście jak dziecko. Delikatnie odlepiłam kawałek taśmy i uchyliłam folie w którą zapakowane było mydełko. Zapach mnie zniewolił! Przepiękny cynamonowy, tak zachęcający że miałam ochotę je dosłownie zjeść! Zresztą ono wygląda jak do jedzenia ;) jak jakaś rolada lodowa ;). Wąchałam je dosłownie co chwilę, oglądałam z każdej strony i się zachwycałam. Nie mogłam się doczekać gdy zrobię sobie małe SPA i się z nim wykąpię, choć z drugiej strony było mi trochę żal je zużywać ;).





Nadszedł czas kąpieli – mydełko cudownie pachnie, bardzo dobrze się pieni – mocniej ta biała „kremowa” część, ciemniejsza troszkę mniej ale również bardzo dobrze – dodatkowo brązowa część jest bardzo bogata w cynamon co jest naprawdę przyjemne - leciutko drapie. Umyłam nim całe ciało, łącznie z twarzą. Moja twarz jest niestety bardzo wymagająca i potrafi momentami się naprawdę mocno przesuszyć – ostatnio była taka ciągle więc po myciu tym mydełkiem również. Pomógł olej kokosowy. Co do ciała również potrzebowało dodatkowego nawilżenia po kąpieli, u mnie to normalne, nie potrzebuje tego tylko wtedy, gdy kąpię się z musującą kulą do kąpieli. Ciało również przyjęło sporą dawkę oleju kokosowego – uwielbiam to! :)



Jestem bardzo zadowolona z tego mydełka cynamonowego, rozpieściło moje zmysły! Na pewno jeszcze je kupię i chętnie wypróbuję inne :).

Używałyście kiedyś jakiegoś naturalnego mydełka? Jeśli tak to jakiego? Lubicie je?

Pozdrawiam Was serdecznie!
P.S. Oczywiście te zdjęcia, które wyszły lepiej robił mój mąż ;) ma talent ;).

54 komentarze:

  1. wygląda jak kostka rolady lodowej a do tego jest naturalne. super :)
    jestem zachwycona uwielbiam takie mydełka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak kawałek ciasta albo właśnie tortu lodowego :))

    Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga :))

    Pozdrawiamy z 3city

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam takiego mydełka:) Fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o nim nawet nie słyszałam, a żałuje :) jak tylko zobaczę je, na pewno kupię :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne to mydelko :)
    Az szkoda uzywac ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie wygląda by szkoda używać. Ja takiego mydła maturalnego nie używałam nigdy nawet nie wiem gdzie kupic

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, pewnie nie jeden by się nabrał, że to torcik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ pięknie wygląda...uwielbiam zapach cynamonu więc na pewno byłabym nim zachwycona tak jak ty:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm wygląda niesamowicie smakowicie i pewnie pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bardzo realnie! gdyby nie opis pomyślałabym że to torcik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fenomenalnie wygląda, faktycznie jak rolada lodowa ;) zapach cynamonu uwielbiam, więc pewnie przypadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nigdy nie używałam takiego mydełka, wygląda jak coś do jedzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm.. zapach musi być boski, uwielbiam cynamon !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam żadnego mydełka naturalnego,a takie to chętnie bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Dziękuję za odwiedziny, bardzo mi miło że podoba Ci się mój blog. Ja również dołączam do Twojego bloga :)
    Twój blog jest również bardzo ciekawy i prowadzony bardzo estetycznie i przyjemnie dla oka :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy okazji faktycznie to mydełko wygląda jak kawałek jakiegoś pyszniutkiego ciastka. Musi ślicznie pachnieć! Też bym chętnie wypróbowała takie, bo nie używałam nigdy naturalnych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. great dish )
    perfect post!
    kisseS!


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda super;)
    Aktualnie używam mydełek arganowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda tak pysznie, że chyba bym je zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zarówno kokos jak i cynamon! Mniam:) Wyobrażam sobie jak to mydełko musi cudownie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahah ja też się przy takich okazjach trochę wściekam :p No kurczę, jak ktoś jest ze mną tyle lat i jeszcze dokładnie zawsze po mnie widać, a do tego wykrzykuję i popiskuję nad czymś co bym chciała, to cholera jak można tego nie zapamiętać? xP Już subtelniej się nie da zwrócić na daną rzecz uwagi, tak żeby nie mówić idź kup mi to. Chociaż i tak się zdarzało i też czasami była kicha, noszz..
    A mydełko cudne, kocham takie i blog też znam :D Ajj.. zjadłoby się :P

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wygląda, musi pięknie pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ... apetyczne to mydełko. Szczerze mówiąc pierwszy raz o nim słyszę, ale... MAM OCHOTĘ JE ZJEŚĆ!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mydełko wygląda naprawdę fajnie i serio jak coś do jedzenia :P Nigdy nie miałam do czynienia z mydłami ręcznie robionymi ale nie ukrywam, że z chęcią bym jakieś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myslalam serio ze to ciasto :o
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybym nie wiedziałam, że to mydło - z pewnością bym je zjadła ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię zapachu cynamonu, ale na zdjęciach mydełko wygląda naprawdę zachęcająco, a nawet przepysznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne mydelko, az szkoda by bylo go uzywac ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam cynamon ,a to mydełko wygląda jak ciasto !! Z pyszną i puszystą bitą śmietana :) I też mam problem z robieniem zdjęć :D
    naturalnych mydełek JESZCZE nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmm wygląda bardzo smakowicie ;D jak bita smietana, mniam ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję Ci moja Droga za tyle miłych słów i komentarzy,
    które zostawiłaś na moim blogu :*
    z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląd mydełka rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej :) Nominuję Cię do Liebster Blog :)
    http://darmowa-probeczka.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wygląda to mydełko:)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Głupio to pisać...ale wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej :)
    Nominowałam Cię do akcji "Libster BloG" :)
    http://www.woman-world.pl/2013/06/akcja-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  38. ja osobiscie to bym go posmakowala bo wyglada na prawde pysznie :)
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda mega apetycznie, aż chciałoby się je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  40. z chęcią bym je przetestowała ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda i pewnie pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda przesmacznie- mimo, że to mydło :)

    Pozdrawiam,
    liryczne-cudo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda jak kawałek ciastka :D Ciekawe czy i mi by podpasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnoscia nominowalam cie do Liebster Blog Award!
    Pytanka znajdziesz na moim blogu.
    Zycze dobrej zabawy :)
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja zazdroszczę Ci tego mydełka, które wygląda jak rolada kawowa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam mydełka Asi :) Obecnie używam lawendowego, ale na takiego cynamonowca też mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fine data Regards!

    Here is my site; アグ モカシン

    OdpowiedzUsuń
  48. You expressed this perfectly!

    Look into my website; 人気 ブランド 財布

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. Jest mi niezmiernie miło! Uważam, że możliwość komentowania jest świetnym pomysłem bo mogę poznać Wasze blogi, które bardzo często mnie zachwycają i inspirują ;).
Jeśli zostawisz komentarz na pewno Cię odwiedzę i się zrewanżuję!
Jeśli podoba Cię się blog, dodaj mnie do obserwowanych :).