środa, 26 czerwca 2013

Dolce&Gabbana - Light Blue :) czyli moja nowa zapachowa miłość!



Witajcie! Czym ostatnio pachnę? Dolce&Gabbana Light Blue :). Jestem zachwycona i zakochana w tym zapachu! Pachnący zestaw dostałam od siostry w prezencie ;). Przywieziony przez nią z Holandii. Zestaw składa się z wody toaletowej (25 ml) oraz perfumowanego kremu do ciała (50ml). Polecam! Polecam! Polecam!




Producent podaje: "Light Blue to kontynuacja klasycznego stylu zapachów Dolce&Gabbana. Kompozycja jest ukłonem w stronę piękna kobiety. Pokazuje jak cieszyć się każdym aspektem życia, afirmuje zarówno małe przyjemności, jak i porywające, gorące uczucia. Kompozycja kwiatowo - owocowa wyrażająca radość życia.




Nuty zapachowe: nuta głowy: jabłko Granny Smith (zielone jabłuszko), cedr sycylijski, dzwonki nuta serca: jaśmin, biała róża, bambus nuta bazy: cedr, ambra, piżmo"




Opis ze strony www.iperfumy.pl : "Perfumy Light Blue są kolejnymi w serii marki Dolce & Gabbana. Chodzi o bardzo popularny zapach lata. Jednym z głównych składników perfum Light Blue jest sycylijska cytryna. Już po pierwszym powąchaniu nagle znajdziesz się na sycylijskich plażach pełnych świeżej bryzy i rozpalonego piasku. Jego przyjemny i dyskretny zapach utrzymuje się przez kilka godzin.
Perfumy Light Blue Dolce & Gabbana są świeżym owocowo-kwiatowym zapachem. Nadają się dla wszystkich kobiet, które nie boją się wyzwań i chcą czuć się nieskrępowane. Perfumy te pochłoną Cię swoją energią i wyjątkowością.
Zapach perfum Light Blue nadaje się przede wszystkim na upalne letnie dni. Nawet w kraju śródlądowym poczujesz się tak, jakbyś spacerowała po nadmorskiej promenadzie. Perfumy Dolce & Gabbana nadają się dla kobiet w każdym wieku."




Pachnąco pozdrawiam!!

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. Jest mi niezmiernie miło! Uważam, że możliwość komentowania jest świetnym pomysłem bo mogę poznać Wasze blogi, które bardzo często mnie zachwycają i inspirują ;).
Jeśli zostawisz komentarz na pewno Cię odwiedzę i się zrewanżuję!
Jeśli podoba Cię się blog, dodaj mnie do obserwowanych :).